2014. december 5., péntek

11. rész


Tudta szerint Hope egyedül van otthon, ezért átment hozzá.

Hope nyitott ajtót.Váratlanul érte a vendég. 
-Nem zavarok?-mondta halkan Rose. 

-Dehogy!Gyere be!-tessékelte be a lányt.-Amikor leültek a kanapéra megszólalt:
-Valami gond van?
-Jól vagytok? -Kérdezte Rose gyorsan terelőként, mintha nem hallotta volna az előző kérdést.
-Ne tereld el a szót!Mi az?-mondta Hope.
Rose Rájött hogy valamit már mondania kell.

-Rose, mondd el! Hátha tudunk segíteni. -biztatja Hope. 

-Amikor hazaértem, találtam egy borítékot a lábtörlőn. -kezdte. 
-És? Mi volt benne? 
-Egy... egy kilincs... 
-Egy kilincs?! Miért pont egy kilincs? Ki küldte? -kérdezgetett Hope. 
-Régi ügy... -válaszolt tömören. Amint újra eszébe jutottak a régi, és az új dolgok, megint rossz érzés, és hányinger kapta el. Szédülni kezdett.
-Jól vagy?-kérdezte Hope.
Rose bólintott egyet, majd minden elsötétült. Néhány perc múlva viszont magához tért.
-Hozok vizet!-rohant el Hope.
-nem kell. -szólt megkésve Rose, miközben erőtlenül próbált felállni. Kikészíti őt Jacob.
-Szólni kéne a többieknek-gondolkozott a Hope.
Az egyik kezében a pohár vizet, a másikban pedig a telefonját tartotta.

Rose gyengének érezte magát majd felállt. 
-Nem vagyok ilyen gyenge!Nem kell segítség!-mondta szokatlanul határozottan.
-Maradj! -szólt Hope Rose-ra, majd hátrébb ment, és telefonálni kezdett.
Rose szomorúan visszaült a fotelra.
Jacob-on járt az esze végig. Észre se vette, hogy Laylát otthon hagyta.

Hope közben befejezte a telefonálást és Rose-hoz fordult: 
-Meg akarják nézni a levelet-mondta.

Rose sóhajtott. 

-Rendben. Menjünk- mondta halk, és kissé remegő hangon.

Elindultak Rose-ékhoz. Rose gyorsan beszaladt a szobájába, kezébe kapta Laylat,és a nehéz csomagot, és észrevétlenül visszarohant Hope-hoz. Innen egyenesen a tárgyalóhelyükre tartottak. Chelsea és Aaron már ott ültek. 
-heló! -köszönt gyorsan Hope, és sietősen leült a székre. Kikapta Rose kezéből a borítékot, és Aaronhoz dobta. 
Aaron olvasni kezdte. 

-Biztos,hogy nem egy tréfa?-kérdezte. 
-Nyúlj a boríték aljára!-mondta Hope.
-Kilincs? - nézett értetlenül Aaron. 

-Kilincs? - szólalt meg egy hang, mire mindenki hátranézett. 
-Light? Mit keresel itt?- kérdezte Colby
-bassza meg, én is a csapat tagja vagyok, nem?! -nézett kicsit dühösen a fiú. 
-De nem küldtünk neked üzit. -csodálkozott Hope.
-Mentem haza a kórházból és láttam,hogy Aaronék ide tartanak-mondta a fiú.
-és Allyt egyedül hagytad? -csodálkozott Rose. Mostanában igen beszédes lett. 

-Egyedül és el képes tartani magát, és gondoltam, fontos lehet, ha már másodszor jöttök ide. 

-Ok. -ennyit válaszolt Hope. 
-Jacobhoz visszatérve... én is elolvashatnám a levelet?
-Persze!- dobta oda Aaron, majdnem fejbe vágva Sam-et 
-Kösz.- mondta majd elolvasta a levelet.
- ez kétségtelenül Jacob. -erősítette meg Light. 
-de miért pont kilincs?! Miért egy kilincset tett oda?! -k rdezte Aaron.
Light egy ideig hallgatott. 

-Rose. Hozzád dobták be?- 
-Aha. - nyögte. 
-Akkor te biztos tudhatsz valamit.. - próbálta faggatni a lányt.
-Nem tudok semmit, én én sem értem mi az a kilincs! -hadarta Rose. 
-Ha nem tudnád mit jelent a kilincs nem ájultál volna el. -buktatta le a lányt Hope.
- 1:0. Meg amúgy sem ezt küldte volna. Tudta volna, hogy nem értenéd.- mondta Colby
-De! De értem. -monda végül Rose. -Hosszú sztori, úgyhogy ha nem akartok egy 3. ájulást is, akkor ne beszéljünk róla.
-Rose...- sóhajtott Light -Mindegy, a lényeg, ha nem bízol bennünk, ne mondd el.- egyszerűsítette le "monológját" 
-Má...már hogy ne bíznék bennetek?! A... a legjobb barátim vagytok... már va...vagy 4 éve! -magyarázkodott.
-Nagyon dadogsz...- kötött bele Sam.
-S...Sam?! -mondta remegő hanggal.
-Mivan?- kérdezett vissza ijedt tekintettel.
Rose már megint ájulás közeli állapotba került. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése